søndag den 20. september 2009

Guldbryllup

Om nogle uger skal jeg til guldbryllup i min svigerfamilie.
Jeg var heldig, for jeg er vist den eneste, der har fået en ønskeseddel: Nye sofapuder.
Så jagten gik efter koboltblå silke, og det har ikke bare sådan været ligetil.
Det lykkedes - takket være Patchworkbutikken i Køge, som også var leveringsdygtige i et par af de andre farver. Resten var "lager"vare her.
Øverste pude har et mønster, der hedder ananasmønsteret.
Nedenunder er det en Dresdenplatte.
Jeg mangler kun monteringen - det kan kun tage et par timer. Jeg glæder mig over at jeg er i god tid.

4 kommentarer:

  1. Herlige puter. Så sterke og spreke fager.

    SvarSlet
  2. Flittige hender - tusind tak.

    SvarSlet
  3. Wauw - hvor er det smukt, Kisser! Tænk at du kan lave sådan noget ...

    SvarSlet
  4. Madame, tusind tak.
    Øvelse gør mester :-)

    SvarSlet