mandag den 21. september 2009

Grønttorvet

På min udflugt i dag faldt min vej også forbi Grønttorvet. Det var SVÆRT at lade være med at købe noget. Så tænkte jeg bare på, at jeg skulle transportere det hele vejen hjem i S-toget. Jeg kan nyde synet her på billederne. Et sandt blomsterhav.



Der ligger en Stof2000 på Frederiksborggade lige overfor Grønttorvet og sandelig de havde det lilla fløjl med S-T-R-Æ-K i, jeg har været på udkig efter til bukser - til min hvirvelstrøm, når den en gang bliver færdig.

6 kommentarer:

  1. Jeg tror ikke jeg skulle i nærheden af Grønttorvet - ville da købe mig fattig dér :P Skønne piger du mødte i toget :P

    SvarSlet
  2. Nøj, for noget dejligt lilla fløjl, jeg er helt vild med lilla i øjeblikket. Det kan kun blive et par fine bukser :-)

    På denne tid af året er der bare så mange flotte blomster i stærke farver, jeg havde nok haft svært ved at modstå en lilla buket ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er der dog smukt på Grønttorvet - det havde jeg næsten glemt. Og det lyder dejligt med et par fløjlsbukser med stræk i den flotte lilla farve!

    SvarSlet
  4. Anette, ja det var også ganske svært at lade være med at købe noget.

    SvarSlet
  5. Lene, Jeg tror at det bliver flot med en lilla hvirvelstrøm og et par lilla bukser, og der er samme farve.

    SvarSlet
  6. Madame, der er fristelser på det gode gamle grønttorv.
    Skønt med stræk i bukserne...

    SvarSlet