fredag den 25. september 2009

Fredag aften

Jeg ELSKER mandage, for da er jeg altid frisk og veludhvilet - klar til en frisk ny uge.
Fredag aften er jeg flad. Også i dag.
Black og jeg har været en tur ved stranden. Fryd for sjæl, legeme og hund.
Black har stadig sit halsbånd på, for han ved det ikke, at vi skal på vandretur lige om lidt. Bare sådan ud i lokalområdet.
Resten af aftenen må blive i sofaen, med enten P4 spillende lystigt eller TVet. Jeg tror jeg vil lure på Vild med dans - passer en danseglad.
Jeg er for øvrigt ved at lære Black at danse. Når vi skal ud at gå eller køre en tur, står han ved sit halsbånd og snor (han har lige helt styr på hvor det befinder sig) og tripper med forpoterne. Jeg synes det ligner at han danser. Så jeg siger DANSE, for at han kan få det som vane uanset hvornår jeg siger det vil han trippe med forpoterne. Skørt og sjovt.

4 kommentarer:

  1. Jamen så må I da ha´ en god danseaften ;-)

    SvarSlet
  2. Så du så Vild med dans? Jeg gjorde - syens det er hyggeligt at se, når man er helt flad efter en hård arbejdsuge.

    Hvor er det sjovt, at Black danser :-)

    SvarSlet
  3. Madame, jeg så kun quicksteppen, så faldt jeg i søvn..

    SvarSlet