søndag den 13. september 2009

Fortryllende fødselsdag

på hotel Hilton i Lufthavnen i dag. Der var simpelthen ALT hvad hjertet kunne begære af lækker mad. Vi spiste længe og nød at sidde og se ud på de lettende fly, som man overhovedet ikke kunne høre indenfor.
Min veninde er jo født i Jomfruens tegn, og fik en. Meget yndefuld.

Svensk glaskuns. Flot og speciel.
Dette er gaven fra mig, som hendes husbond har købt for mig. Den er bare flot.
Et view ud over bordene, hvor vi sad godt bænkede.
Jeg var med bus, tog og metro, for vi fik jo også en lille en, og så er det bedst at lade bilen blive hjemme.
På vej hjem var der vildt mange mennesker med, så jeg troede det var almindelig myldretid på en hverdag.
Det har været en herlig dag med glade mennesker. Rigtig fødselsdagsstemning.

3 kommentarer:

  1. Ih hvor ser det lækkert ud, Kisser! Både stedet og maden - og de smukke gaver.
    Dejligt at læse om din fortryllende dag :-)

    SvarSlet
  2. Det ser virkelig lækkert ud, sikken en fantastisk fødselsdag. Maden må være helt fantastisk til børnefødselsdag og andre fødselsdage.

    SvarSlet