torsdag den 3. september 2009

Forstuvet?

For 5-6 år siden skulle Max hund (boxer) lige hen og snakke med 2 labradorer på en aftentur fredag før pinse, og han trak så hårdt, at jeg havnede lige så lang jeg var. Og jeg holdt rigtig godt fat i hans snor. Med det resultat at mit højre håndled blev godt og grundigt knust. Så hele den ganske skønne pinse lå jeg bare på sygehuset, for jeg skulle have lavet "Smiths fracture". Det betød, jeg fik opereret en plade ind i håndledet.
Pladen sidder der endnu, og der sidder den godt.
Lige til nu - tror jeg, for efter min yoga i tirsdags, føles det som om håndledet er forstuvet. Øv.
Godt at jeg kan bruge venstre hånd næsten lige så godt som højre.
Hånden får lige en frist på et par dage til at komme sig.

6 kommentarer:

  1. Gider du at passe på dig selv, tak?
    Det vil vi sætte pris på.

    SvarSlet
  2. Åh nej, sikke noget, Kisser!
    Måske skal du have en møtrik og en skrue i ...

    SvarSlet
  3. Pusling:ja, ja ja...det ska jeg nok

    SvarSlet
  4. Madame: jeg blir nok nødt til at sætte arbejdstempoet ned - tihi...
    jeg kan lige forestille mig skrue og møtrik dork igennem håndleddet, så kan jeg hænge en snor om halsen og binde hånden op!!
    Og så siger man, at sport er sundt. Hm..

    SvarSlet
  5. Jeg giver Zette ret - pas på dig selv...du er jo ikke 20 år mere hihi

    SvarSlet
  6. Næ, Majsan - det er jeg jo ikke, meeenn...
    OK jeg passer på mig

    SvarSlet