mandag den 21. september 2009

En tur med S-toget

Jeg har været en tur med S-toget til staden i dag.
Jeg havde hørt noget om stillekupeer, og ganske rigtigt jeg fandt en.
Skiltet viser en telefon med rød streg over, og et ansigt og en hånd der tysser.
Jeg skulle med på det tidspunkt hvor skoler og børnehaver også skal på udflugt.
Hvordan tror du, at de unge mennesker her på billedet havde det? De kunne i hvert fald ikke tie stille.
De var bare så søde (og jeg måtte gerne fotografere dem), og de gjorde virkelig deres bedste for at hviske. Men det var svært.
Jeg havde selvfølgelig strikketøjet med, og en af pigerne spurgte mig: hvordan gør du det? Jeg kunne kun vise hende det, for vi måtte jo ikke snakke.

2 kommentarer:

  1. Haha, sikke en sød oplevelse :-)

    De små yndigheder skulle måske have sat sig i en anden kupé end en stillekupé ;)

    SvarSlet
  2. Madame: helt enig, selvom de var ganske søde - pigerne.

    SvarSlet