lørdag den 26. september 2009

Det liv

kan være så voldsomt.
En venindes datter er lige blevet opereret for en kræftsvulst på rygraden, og den sad så uheldigt, at lægerne måtte lade en lille del blive tilbage, for ellers var der fare for hendes førlighed.
Jeg sender en bøn til rette sted om at kemo eller stråler kan fjerne den sidste rest, så datteren kan blive fit for fight igen.
Selvsagt har min veninde det ekstremt dårligt - det påvirker i svær grad. Hun kan overhovedet ikke forestille sig et liv uden sin datter.

10 kommentarer:

  1. Åhh det var da også en barsk omgang at skulle igennem. Jeg ønsker dem alt det bedste og at de får bugt med denne forb... sygdom.

    Venlig hilsen
    Henriette

    SvarSlet
  2. Tusind tak, Henriette, jeg sender dine gode ønsker videre.

    SvarSlet
  3. Nej sygdom er en grim ting. Det er en svær tid for alle parter. Håber meget på hun kommer igennem det. En tanke herfra.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Håber og ønsker det bedste for dem. Mange tanker fra mig også.

    SvarSlet
  5. Åh nej, Kisser, jeg sender varme tanker til dig, der skal støtte en kær veninde i den sværeste tid af alle. Jeg har selv haft kræft inde på livet flere gange via veninder og min mor, og det er vel en af de største udfordringer i livet.

    SvarSlet
  6. puha - det er forfærdeligt at gå igennem - jeg håber, det ender godt. MIn søster har fået ny knoglemarv for et par år siden - der sad vi alle med hjerterne oppe i halsen. God bedring - til veninden og hendes datter.

    SvarSlet
  7. Tak Annette. Hilsnerne ER sendt videre.

    SvarSlet
  8. Madame - hjertelig tak.
    Ja, kræften er en udfordring af de grimme.

    SvarSlet
  9. Huset i Hou: tusind tak.
    Er din søster fit for fight igen?
    Det tror og håber jeg, når jeg læser din blog....

    SvarSlet