onsdag den 23. september 2009

Dejligt gensyn

I aftes havde jeg et dejligt besøg - af en af mine gamle elever.
I 80erne og et stykke ind i 90erne var det en af mine arbejdsopgaver at sørge for kontorelevernes uddannelse. En skøn opgave, som var til stor glæde både for eleverne og mig.
Det var godt, for jeg lærte selv at se på mine egne arbejdsgaver med "nye" øjne.
Min gæst i går har været udlært i 21 år og har forladt firmaet for 10 år siden. Vi har ikke haft forbindelse i 4-5 år, men i går skulle det være.
Snakken gik lystigt, og det var en herlig aften - med kaffe, boller og COLA. Jeg har i min modne alder lært at drikke cola - dog kun i meget små mængder.
Jeg har stadig forbindelse med en del af "møgungerne". Skønt.

Black var også en "del på" i aftes, for gæsten elsker specielt hunde.
Så det er en træt hund jeg har i dag.

2 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig dejligt med sådan et gensyn!

    Forleden var jeg sammen med to tidligere kolleger en eftermiddag i Nyhavn - det var også en herlig oplevelse. Den ene havde jeg ikke set tuffenfai 30 år ;-)

    SvarSlet
  2. Ja, og selvom det er 30 år siden sidst, har I stadig samme alder, ikke?

    SvarSlet