onsdag den 16. september 2009

Bøger

Et par nye bøger er havnet her på matriklen med flexpost (hvad det så end er). De skal videre på deres færd til rette ejermand, når jeg er færdig med at kigge og jeg har bestemt mig for, hvad jeg vil strikke/hækle.

På pinde og nåle er lige udgivet den 14. september og der er mange spændende ting i -veste, ponchoer, sjaler, stolaer, cape, tørklæder, armbånd, huer mmm.
Anette Danielsens bog indeholder bl.a. Hvirvelstrøm, som jeg lige er startet på.
Huh, der er mange skønne opskrifter i bogen. Jeg kan anbefale den, hvis du ønsker specielle opskrifter.

4 kommentarer:

  1. Annette Danielsens bog er simpelthen guld værd - der gik noget tid, før det gik op for mig, men så skal jeg sandelig også love for, jeg har fået taget fat :-)

    Den anden ser også særdeles spændende ud, altid skønt med nye strikkebøger!

    SvarSlet
  2. Strikkeheksen, jeg har været inde på dit indlæg om hvirvelstrøm, bare for at nyde den (og billederne).
    Sådan en bog skal gennemblades mange gange...

    SvarSlet
  3. Det ser meget spændende ud for strikkeentusiaster!

    Jeg håber, du viser frem, hvad du fremstiller :-)

    SvarSlet
  4. Madame, jeg viser selvfølgelig på bloggen, når jeg engang bliver færdig. Det går lidt trægt med at strikke pt. for naturen trækker i mig, og det er så vigtigt at være ude, når dagene bliver tilbragt indendøre.

    SvarSlet