tirsdag den 5. maj 2009

Nedbrudt tand - broken tooth

Hulk, jeg har puttet et eller andet i munden, og det sker jo ret jævnligt for os mennesker, og der skete bare lige pludselig, at jeg havde mistet en fyldning i en fortand. Øv, tungen er hele tiden i det hul, og det river!!
Heldigvis kunne jeg få en tid hos tandlægen allerede på torsdag.
Øv, jeg hører til den årgang med overbehandlede tænder.
Alt for at bevare tandsættet.
Jeg tror, jeg vil tage en snak med Vorherre, når jeg møder ham om han dog ikke kunne konstruere et sæt nye tænder ved 50 års alderen.
God ide, ikke?

I have a broken tooth, poor me. Luckily my dentist has a free time already on Thursday.
I think I will have a talk to God, when I meet him, if he could us people new teeth, when we turned 50.
Good idea, right?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar