onsdag den 20. maj 2009

Gynge


Mens datteren min og jeg var til strik-in hos Lise, havde min svigersøn travlt i min have.
Jeg har længe ønsket mig en gynge, så svigersønnen har købt ind og også sat den op.
Den står lige præcis hvor aftensolen falder. Vidunderligt at sidde og gynge efter en lang arbejdsdag.
Black har allerede lært, at jeg lægger godbidder på "trappen", som han kan søge og finde. En god leg, der udfordrer hans lugtesans. Han er ved at lære at sætte poterne op på første trin, så han kan få sin godbid.
Min søde svigersøn satte også et nyt tørrestativ op.
While my daughter and I were to knit-in, my son-in-law was busy in my garden. For a long time I have wished a swing, so my in-law has bought it and now also put it up.
It stand so I can enjoy the evening sun. Wonderful to sit and swing after a long working day.
Black has already learnt that I put a biscuit-for-dogs on the "stair, so he can look and find.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar