onsdag den 11. marts 2009

Ridser i lakken

For et par week-ender siden var jeg stolt, da jeg endelig fik vasket min ½ år gamle bil - for første gang. Den var kun lidt beskidt. Nå, den er rød som en postkasse.
I går var der kommet ridser i lakken i den ene dør. Jeg var en anelse negativ, for det var en anden end mig selv der havde lavet den, og glemt at sætte sit navn på. Øv.
Heldigvis skinnede solen så pragtfuldt, da jeg gik aftentur med Black. Det var en slentretur - for morgenturen foregik i løb, det meste af vejen, der skal jo snuses til alt.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare ærgeligt, min har også fået skrammer i siden, det er også lige en der glemte at give besked..God dag.

    SvarSlet
  2. Hej Kisser.
    Så har jeg fundet datoen på vores første strikke møde. Håber meget du kan lørdag 25/4 kl. 14.00. Giver du mig lige en mail om du kan så får du min address.
    God dag.

    SvarSlet