fredag den 22. august 2008

Christiania

En god veninde har fået ny hund - Kenni.
Hunden var med på udflugt i går aftes - hertil: Christiania.
Desværre er det forbudt at fotografere på Christiania, så mit fotografiapparat blev i min lomme.
Udsigten fra volden udenfor Christiania var det tilladt at fotografere.

Jeg blev angrebet af nostalgi. Jeg har aldrig besøgt Fristaden før. Jeg var på besøg, da det hed Bådsmandsstrædes kaserne, fordi jeg var civil kontorelev i administrationi det danske militær.

A girl-friend has got a new dog - Kenni.
The dog was with us on a tour yesterday evening to: Christiania - the free town.
Unfortunately it is forbidden to take photos on Christiania, so my camera stayed in my pocket.
But right outside the free town it is allowed to take photos. Here a view over the lake and hotel SAS Radisson in the background.

I was "attacked" of nostalgy. I have never visit the free town before. I visited the place, when it was a military barracks, because I was a civil trainee in the administration of the Danish miltiary.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar