lørdag den 23. februar 2008

Naboen

Jeg fik mine fine nye sofaer i tirsdags om formiddagen. Om eftermiddagen fik naboen et helt vognlæs nye møbler. Jeg måtte lige kigge indenfor hos dem for at se "ragnarok" og lovede at komme hver dag resten af ugen for at se, hvordan arbejdet skred frem.
Som lovet så gjort onsdag efter arbejdstid. Det var begyndt at ligne en møbleret stue!
Naboen har også en kat, Ugly. Pia kan godt lide, at alting matcher i stuen, og hun havde købt stof til en pude med krøyer kugler til katten, og så mange sofapuder der kan blive af resten af stoffet. Men men.... Pia er ingen ørn ved en symaskine, så da jeg forlod naboen, havde jeg en pose med stof i hånden!! Frække Pia. Jeg har 2 symaskiner og en overlocker og har brugt dem flittigt hele livet, så det er "piece of cake" at sy Pia og Uglys puder.
Samtidig kan jeg jo sy et par stykker til mig selv af provence stof, jeg "faldt" over sidste år.
Og genoplive mit gamle projekt patchwork sofapuder i thaisilke. De vil passe ganske fint til mine nye sofaer.
Strikkeriet er sat på stand-by en enkelt week-end. Der skal være forandring i de kreative udfoldelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar