søndag den 24. februar 2008

Garn kan man ikke få nok af


er der nogen ude i blogland, der siger.
Se lige en ladning garn, som Zette leverede i går. Jeg har garn til en hel sommer.
Tyk fed bomuld i baggrunden. I forgrunden til venstre hvidt bomuldsgarn Paris til en sød sommerbluse med lange ærmer. Har hentet opskriften fra Garnstudio. Kommer senere her på bloggen.
Rødt, sart lys grøn og lys lilla muscat. Jeg ser allerede mig selv siddende i haven i fuld sol og strikke med disse skønne garner. Forårsfarver. 12 nøgler gul bliver eftersendt, når de er på lager.
Bagest i baggrunden: En herlig masse lyserød MANDARIN. Disse skønne nøgler har Zette haft liggende i en kurv LÆNGE, og hver gang jeg har set dem, har jeg sukket over deres skønhed. Jeg kan næsten ikke tro mine egne øjne, at de nu er flyttet til Køge. En udsøgt fornøjelse skal det blive at strikke af dem.

5 kommentarer:

  1. Det ser vel nok herligt ud.....ærgeligt at man kun har to arme at strikke med.

    Nej.. garn kan man aldrig få nok af !

    SvarSlet
  2. Tænk hvis vi havde lige så mange arme som blæksprutten... hi-hi, så skulle vi bare strikke så mange flere ærmer.

    SvarSlet
  3. Det er så sandt som det er sagt - et ægte garnlager kan ikke tømmes. Det er meget "garnmildt" at forære så meget lækkert garn væk.

    SvarSlet
  4. Karen-Ditte: Godt nok er min datter meget "garnmild" :-). Der er dog grænser! Vi har sådan en sjov indretning, at Zette bestiller altid garn til mig, og jeg betaler ved kasse 1. Hun er så god til at finde de gode lækre tilbud og en ørn til at bestille via nettet.

    SvarSlet
  5. nåe din sidste kommentar burde stå på bloggen, jeg troede også at Zette havde tømt ud af sit garnlager,måske iforbindelse med oprydning,og foræret sin yndlingsmor noget af alt dette.
    Men dejligt ser det ud, og mon ikke der er smuttet noget med uden beregning. Zette er jo gavmild.
    Har set lageret og er imponeret.

    SvarSlet