mandag den 28. januar 2008

Svære beslutninger

For en vædder med vægtaccendant kan det være svære beslutninger at skulle tage, når der ligger tonsvis af garn foran mig!
Lyserødt merinould til et par super lækre sokker
Pinkfarvet Bianca - skøn bomuld - til en sød og let sommerbluse
Isblåt cashmere - en igangværende cardigan
Et kæmpenøgle himmelblåt papirgarn til sommertasken
Tykt hvidt bomuld til både sommerjakker og små håndklæder
Hvad har jeg dog lyst til at begynde på?
Alt sammen på en gang.
Og det gjorde jeg.
Jeg ved, at sommeren nærmer sig med hastige skridt.
Det er forår inden i mig.
På mit bord står en lyserød hyacint og udsender en berusende duft.
Velkommen forår.

2 kommentarer:

  1. Jeg er med på den værste, men må lige afslutte et par ufo´er. Æv.

    SvarSlet
  2. Det er heldigvis sådan at garn kan man ikke få for meget af...siger datterens strikkeveninde.

    SvarSlet